M&G Horeca Expert
managementevents-restaurante.ro

     


Suntem prima companie din România care oferă servicii specializate de  Mistery Shopping în domeniul turismului. Experiența acumulată în timp, ne-a  învățat să fim atenți la detalii, oferindu-vă o evaluare obiectivă a serviciilor, a  personalului și a concurenței. 

Urmărim o serie de aspecte specifice domeniului, pe care le adaptăm în  funcție de fiecare proiect și de solicitările clientului.


          Evaluarea serviciilor

Vizita unui profesionist vă ajută să înțelegeți ce simte clientul atunci când apelează la  serviciile dumneavoastră. Doar în acest fel veți avea o imagine clară a punctelor tari, ce anume trebuie îmbunătățit,  pe ce anume să vă canalizați resursele financiare astfel încât să creșteți calitatea serviciilor.

 Oferim o evaluare a experienței în sine, punând accent pe detaliile care îl determină pe client să  revină și să recomande locația altor potențiali clienți.

              Ce urmărim:

             Mistery Shopping pentru restaurante: accesibilitate, ambianță, atenție la detalii,  diversitatea meniului, asocierea preparatelor cu băuturile, aspectul preparatelor, calitatea  preparatelor, recomandările venite din partea personalului.

          Mistery Shopping pentru unități de cazare: accesibilitate, ambianță, facilități,  funcționalitate, confort, siguranță, flexibilitate.

             

Evaluarea personalului

Vizita unui profesionist vă ajută să înțelegeți care sunt atuurile echipei cu care lucrați și ce  anume  puteți îmbunatăți pentru a crește veniturile și a vă diferenția față de concurență.

 Oferim o evaluare a abilităților personalului, punând accent pe cele care înfluențează creșterea  afacerii.

              Ce urmărim:

          Mistery Shopping pentru restaurante: primire, atitudine, cunoșterea meniului,  cunoașterea tehnicilor de vânzare (cross-sale, up-sale), tehnica de servire, aspectul angajatului,  timpii de servire, atenția acordată clientului.

          Mistery Shopping pentru unități de cazare: efectuarea rezervării, primirea oaspeților,  oferirea de informații despre unitate, oferirea de informații de interes turistic, cunoașterea  tehnicilor de vânzare (cross-sale, up-sale), găsirea de soluții la situațiile care pot apărea în timpul  sejurului, activitățile specifice etapei de decazare a oaspeților.

       

Evaluarea concurenței

Nu de puține ori, auzim întrebarea „De ce restaurantul X este plin și la noi clienții se lasă  așteptați?”. Ați dori să ii faceți o vizită, să vedeți cum reușește să atragă un număr semnificativ de  clienți dar proprietarul vă cunoaște și și-ar da seama că sunteț într-o vizita de lucru? Sau, sunteți  atât de atașat de afacerea dumneavoastră încât vizita ar fi subiectivă? Mistery Shopper-ii  specializați vă pot ajuta să faceți o analiză corectă și completă a concurenței. 

             Ce urmărim:

          Mistery Shopping pentru restaurante: puncte tari, puncte slabe, prețuri practicate, oferte, atitudinea personalului, atmosfera locației, particularitățile meniului, tehnicile de vânzare aplicate (cross-sale, up-sale), strategia de marketing.

          Mistery Shopping pentru unități de cazare: puncte tari, puncte slabe, prețuri practicate, oferte, atitudinea personalului, atmosfera locației, confort, dotări, facilități oferite, tehnicile de vânzare aplicate (cross-sale, up-sale), strategia de marketing. 

 * EVALUAREA SERVICIILOR


 * EVALUAREA PERSONALULUI


 * EVALUAREA CONCURENȚEI